Kriptograf 54. Yarışma İpuçları

54. Yarışma İpuçları

1- O, bir askerdir.

2- Onun öldürülmesi planlanmıştı.

3- O değil başkası öldürüldü.

4- Cinayetten sonra cinayetin ayrıntıları çarpıtılarak anlatıldı. Öldürülmesi planlanan askerin adını tam ve eksiksiz bir şekilde yazınız.

Cevap

René-Jacques Mortemart de Boisse

Önemli Hatırlatma

Sayfamız sadece kriptograf yarışması için yardımlaşma platformu olarak faaliyet göstermektedir. Yorumlarınızda lütfen paralı ipuçlarını paylaşmayın. Bu tür paylaşımlar (ticari faaliyeti engelleyen) yapılmasının ve istenmesinin yasak olduğunu hatırlatır, başarılar dileriz.

Yarışma Hakkında

Kriptograf yarışmasında yarışmacılara 4 adet video ipucu veriliyor ve bu ipuclarını kullanarak sorulan soruyu bulmanız gerekiyor. Her yarışmacının 3 cevap hakkı bulunmakta ve cevap bulunduğu anda yarışma bitiyor. Yarışmanın ödülü cevap bulunana kadar belli bir miktarda artış gösteriyor ve cevabı ilk bulan kişiye veriliyor. Ayrıca ekstra cevap hakkı ve belli zamanlarda yayınlanan yeni ipuçları belirli bir ücret dahilinde kullanıcılara veriliyor.

Uygulamayı indirmek için:

Sayfamızda yayınlanan yorumlar, yorum sahiplerinin sorumluluğundadır. Kaldırılmasını istediğiniz yorumlar için bostabure@gmail.com adresine mail atmanız yeterlidir.

Hakkında bostabure

Bostabure.com olarak “Tabureni kap gel!” sloganıyla ziyaretçilerimizin sayfamızda daha keyifli, eğlenceli vakit geçirmelerini sağlamak istiyoruz.

Şunlara bakın

Kısa Okuma Serisi 1: Çam Kozalağı ve Braille Alfabesi

1818 yılında Fransa’da, dokuz yaşında bir çocuk, babasının at koşumları yapmasına yardım ederken kaza sonucu …

Van Gogh Resimleri İçinde Seyahat Etmek İster misiniz?

Dünyanın en önemli ressamlarından biri olarak bilinen Hollandalı ressam Vincent Van Gogh‘un resimlerinin içinde muhteşem …

Abone ol
Bildir
guest
106 Yorum
En Yeniler
Eskiler Beğenilenler
Inline Feedbacks
Tüm yorumları görüntüle
Delilah

Beş dakikayla ödülü kaçırdım… Sezar nasıl hissettiğini şimdi anlıyorum hiç hoş değilmiş bu durum elddlşwşflelflsl

Sezar

5 dakika normal. ben cevabı yazarken kaybettim birini 😀

Sezar

buradan fanlarıma teşekkür ediyorum sjfjskdjjsjdjd Sherlock ve Huri. henüz iki kişisiniz ama ben böyle mutluyum xd

Huri Yorulmaz

Dostum , senin kişiliğini az çok çözdüm. Gösterdiğinden fazlasını çözdüm. O yüzden bu sempati. Ama Hasan Basri , Enes , Sen , Recep , Ben bu ekibi kurarsak kriptografa zarar olur. Herkes de yarışmayı bırakır. Buna asla izin vermem. Beraber araştırma teklifini reddediyorum 😀 rakip olalım daha zevkli

Sezar

huri korkuyorum senden. rakip olmayalım bence. bul beni beraber çalışalım ajdhjsjdjshz

Huri Yorulmaz

🙂 inan senin hiç aklına yaklasamadigin soruları bile kaçırmıştım. Gerçi meşgul olmasan sen de yaklaşır veya bulurdun eminim.. Her soruya yaklaşan biriyim. Sana bir şey atacağım bulabilirsem

Huri Yorulmaz

Enes Tokaç , Hasan Basri Özgül , Sezar , Recep Bakırhan , Huri Yorulmaz ( şampiyonlar ligi gibi 😀 )

Screenshot_2020-08-25-17-55-36-529_com.whatsapp.jpg
Sezar

dedikodumu yapıyorlar şuna bak ajhdjshdhshdhs

Huri Yorulmaz

Rakiplerimizi sık sık konuşuyoruz

Sezar

burnu havada ne demek ya sjfjskhfkajdjsj şu ortamda benim dalga geçtiğim insanlara bi bak. bu beni burnu havada mı yapıyor sjdhsjdhsjhdhs kafası çalışan insana yapmam o muameleyi ama burada her kazanana ekibin adamı diyen adam bi zahmet aşağılanmayı hakediyor. kibirli olabilirim ama en büyük kibir sahibi ALLAH’tır. her insanda Allah’ın sıfatlarından biri mutlaka tecelli eder. bende de Kibriya sıfatı tecelli etmiş ben ne yapayım yani 😀

Hasan Basri Özgül

Allah’ın zati sıfatları yani yalnızca O’na mahsus olan sıfatları 6 ile sınırlı değildir…Kibriyâ sıfatı da yalnız Hak Teâlâ’ya mahsustur…Kulun kibirli olması net bir dille Kuran ve Hadislerde yasaklanmıştır…Yani Sezar kendine gel

Sezar

bahsettiğin şey Allah’a ve peygambere kibirlenmek. onun dışında haramdır, günahtır benim bileceğim şey 😀 tek büyük günahımız bu olsun.

Huri Yorulmaz

Aynen bana yapmıyorsun mesela. Ben bunu arkadaşıma dedim. O soruyu bulamayanlarla ,sacmalayanlarla böyle konuşuyor dedim . Ben de Allah’ın Rahim sıfatını almışım 😀

Huri Yorulmaz

Selam ben her soruyu kaçıran ve kaçırdığımı sizinle paylaşan kız. Bu gece kriptografın en zor sorusunu kaçırmadığımı , kazandığımı sizinle paylaşıyorum 😀

Enes Tokaç

Tebrik Ederim Kardeşim Gerçekten Zor Bir Soruydu.

Huri Yorulmaz

Teşekkür ederim 🙂 inşallah sen de ben de daha da çok kazanırız

Huri Yorulmaz

Yukarı da bir mesajlaşma görüntüsü paylaştım. Senin de kulaklarını çınlatiyoruz 😀

GammaLamina

Tebrik ederim gerçekten, özellikle sizin kazanmanıza daha çok sevindim. Bu soru gerçekten çok zorlayıcıydı. Az kaynak en kötü şeylerden biri.

Huri Yorulmaz

Teşekkür ederim 🙂 kazanan insanların tebrik etmesi ayrı hoş. Harikasınız 🙂

Sezar

HELAL OLSUN. SENİN ADINI GÖRÜNCE BEN KAZANMIŞ GİBİ SEVİNDİM

Huri Yorulmaz

Sezar benim basiretim de çözüldü 😀 sonunda kaçıra kaçıra birini kazandım.

Sezar

içimden bi ses senin kazandığını söylüyordu 😀 tebrikler

Huri Yorulmaz

Ben de video oyununda dedim bunu. Ben bulamadiysam kesin Sezar buldu demiştim 😀 çünkü video oyunu nadir farklı düşünceli insanların aklına gelirdi.

Sezar

en zor sorusu deme bari ajdhjsjdjskfjsjshs çok daha zor sorular vardı.

Huri Yorulmaz

Valla ben bilmem. En uzun süren yarışma rekoru bende ödül resmen 2 soruya bedel neredeyse. 14. İpunu gören tek yarışma.

Hasan Basri Özgül

Tebrik ederim Huri Hanım gerçekten çok zor bir soruydu bilhassa sizin kazanmış olmanıza çok sevindim…Çünkü her yarışma sonrasında cevaba çok yaklaşıp kıl payı yarışmayı kaçıran bir insandınız…Allah en sonunda duaniza icabet etti…Kriptograf’ın adamısın kadrosunda sizleri de aramızda görmekten memnuniyet duyarız…Hasetciler kinlerinde bogulsunlar

Huri Yorulmaz

Sizin de beni tebrik etmenize çok sevindim Hasan Basri Bey ☺️ evet o kadroya dahil oldum maalesef . Yukarıda bir mesaj paylaştım. 9 Ağustos’ta 2 kez kazanan bir arkadaşım var onunla 2 kişilik grubumuzda konuşmuştuk. Bir okuyun , kulaklarınızı bol bol çınlatıyoruz 😀

Huri Yorulmaz

Dostum seninle alakalı değil kesinlikle ama bunu yapmaman lazım. Cevap bulunduğunda bile bakayım , araştırayım neymiş, nasıl çıkıyormuş demeyen sırf para için yarışan , cevap bulunduğunda merakı olmayan tembel insanlara hizmet ediyorsun. Ben bile bulduktan sonra anahtar kelimelerimden hangisi ile çıkıyor diye tek tek baktım. Bakınca da acı gerçekle karşılaştım. Çok daha erken , çok daha basit kelimelerle çıkıyormuş adam. Bunların kritigini yapmayan insanlara hizmet bu yaptığın. Başka bir işe yaramıyor maalesef.

Cemal Özdemir

Arkadaşlar uygulamaya karşı çok ciddi bir güven problemi duyduğum için para verip ipucu almıyordum ancak yarışma bitti bildirimi gelince paralı ipuçlarına baktım ve tüm kriptograf ekibinden ve yarışanlardan özür diliyorum. 6. İpucuyla adamlar resmen cevabı söylemiş kusura bakmayın aramayı bilmiyorsunuz gerçekten. İyi okuyun ipucunu mahkeme diyor cinayetle ilgili tüm gerçekleri ortaya çıkardı diyor. Ne kadar tuhaf değil mi şok oldunuz nasıl göremedik dediniz şuan biliyorum, dünyada kaç mahkeme gerçekleri açığa çıkarmıştır ki ? dagsjdkfltlgksfek ya şaka maka parayla ipucu alanlara üzüldüm karşına böyle ipucu çıkıyor , gerçi 7 daha iyiymiş agsgdhdjfjfjdjdjd

Sadık

Ulan adamsın yeminlen burdakiler mal düşünce yok adamlar iki kolu münasip bir yerindeydi tarih kitalarinda saklı dese burdakilerin yarısı inanır yeminlen ajajaj yarın Beyoğlu 1 ncı noterligine gidicem gerçekten bırakıyorlar mı çapları ve sordukları soruları noter huzurunda yapiyormu bu uygulama bakicam gıcık tutum insanları salak duruma düşüren bu uygulama icin

Huri Yorulmaz

13. Yarışmadan beri çok soru kaçırdım ilk kez kazandım Allah aşkına bir git sor da al ağzının payını ya

bittim artık

artık gerçekten her gün araştırmaktan çorba gibi oldum yok sorunun cevabı yok

borga

tüm ipucları olmasına rağmen cok sacma hic birşey cıkmıyor . hep yakınındaki adamları buluyorum . asıl kişi hic biryerde yazmıyor ismi .

Enes Tokaç

1.Suikastten Kurtulan Askerler Üzerinden 2.Olayin Tamamen Dışında Olup Cinayete Kurban Giden Kişiler Üzerinden Ve 3.Cinayetle İlgili Gerçeklerin Doğru Aktarılmadığı Gerçeği Üzerinden Bakıldığında Bu Yerin Anti Demokratik Bir Yer Olduğunu Anlayabiliriz. Adaletin Henüz Tahsis Edilmediğini Ülke Genelinde Veya Bölgede Bir Kaosun Hakim Olduğunu Görebiliriz. Bu Durum Asker Kavramının Terimsel Karşılığının Ne Olduğuna Bakmaksızın Bir Kaç İstisna Dışında Böyle Olduğunu Gösteriyor. Şöyleki : İtalyan Ve Amerikan Mafyasının Sınıfsal Pramidinde En Alt Kısımda Yer Alan Ve Bir Üst Kaptana Patrona Hizmet Eden Kişilerde Asker Olarak Bilinir. İtalyanca Soldato.Bu Kişilerin Hiçbir Hareketi Bulundukları Yetkili Mekinizmalar Ve Bu Mekanizmanın İçindeki Kişilerden Kopuk Ve Bağımsız Olduğunu… Devamını Oku »

Pringles

Hocam iyisiniz hoşsunuz da nolur her kelimenin harfini büyük yazmayın, gözü çok yoruyor cidden.

Enes Tokaç

Terbiyesizlik Yapma Haddini Bil. Ayarsız Gibi Konuşma Hakkını Sana Hicbir Zaman Vermedim Vermem. Nasıl Yazacağımı Kimseye Soracak Değilim ! Mutevazi Bir Şekilde Bu Durumdan Rahatsızlığını Dile Getiren Arkadaşıma Söyleyeceğim Şey Üzgünüm ! Bu Şekilde Yazabiliyorum Yalnızca ! K. Bakma .

Huri Yorulmaz

Gelsin işte renk katıyor 😀 , Enes sen hep yorum yap , farklı ve güzel yorumlarını okumayı seviyorum.

Muhsin

Arkadaşlar bende o kadar araştırdım ama çok yakın ip uçları da yakaladım ama oldurulen şahsın yerine hangi askerin öldürülmesi planlanmış onu bulamadım. Bana göre şahsi fikrim bu asker istihbarattan. Bir mafya ya da devrimci artık kimse o öldürülmek isteniyor ama yakalanması için komplo olarak istihbarattaki askerin öldürülmesi planlanıyor. Yani sadece plan aslında yine öldürülmek istenen o ölen kişi

Sezar

bugün biter yarışma…

borga

niye bitsin ?

Huri Yorulmaz

Çünkü benim bulacağımı biliyor 😀

Sezar

yaz okulu final sınavları dolayısıyla fazla mesai yapamıyorum soruya. bulunmazsa eğer, 3 gün sonra kafa yormaya başlarım.

Sadık

Ne kadar çok tutarsız cümlelerin var kendini bu kadar belli etme anladık adamlara çalışıyorsun 🙂

Sezar

sınav programını mı atayım inanman için afadfasdasdasd harika kafalardasınız cemalle sen

Cemal Özdemir

Oo ekibin elemanı gelmiş tekrardan bu elemanlar yorumları arttırdıysa bir gece vakti çıkar o halde cevap ashshhdfkfkkfjs

Cemal Özdemir

At birader programı , öğrenci kimliğinle hadi? Kapat isim hariç kişisel bilgilerini (öğrenci no falan kapat ) at sınav takvimini. Hatta kimliğe gerek yok vize notlarınla final takvimini at

Sezar

al yavrum sana sınav takvimi. 27 sinde bi sınavım daha var. hoşunuza gitmeyen her şeyi inkar edip insanları suçluyorsunuz xd ALLAH SORAR BUNLARIN HESABINI

Screenshot_20200825-155252.jpg
Sezar

bak bunlar da vize notlarım. size son kez cevap veriyorum. bi daha muhatap almam sizi.

Screenshot_20200825-155334.jpg
Cemal Özdemir

5 vize 3 final güzel okulmuş diğer ikisine üstğn başarı belgesi mi aldın asghbgdhshagagshd

Can

Okadar sinir bi kişiliksinki reel hayatta çok dayak yemişsindir eminim

Sezar

haklısın… :(((((

Sadık

İçimden geçeni söylemişsin tanımadan adamı dövesim geliyor yeminlen bebeği 🙂

Cemal Özdemir

Şiddet iyi birşey değil arkadaşlar , ne kadar kötü davranışları da olsa insanlar şiddete başvurmamalı bence. Bu şekilde kutuplaşma olur o arkadaş da ekmeğinin peşinde bu tarz söylemlerde bulunmayın bence

Sadık

Ulan iyiki silmisim uygulamayi yoksa 20 gün boşuna kafayı yermisim hala salakça ipucularini veriyorlar galiba 🙂

Sami

ben de silmiştim uygulamayı gece gece aklıma geldi giriyim bakıyım dedim halen aynı yarışma hahaha

Sadık

Dediklerim zoruna gitigine göre kuduran sensin Allah’ın sizofreni ajajajj

Sezar

birkaç aydır ekiptensin diye ağlayan sensin. ben cebimde 15 bin lirayla buradan gülüyorum sana 🙂

Huri Yorulmaz

Böyle aşağılama içeren ( kendi çapında öyle olduğunu sanan) mesajları admin neden onaylıyor ki ? Sezar yapmıştı hemen uyarı aldı.

Sami

ne takılıyon bomboş adam kafaya takmaya bile değmez ömür boyunca gerçek sevgiden duygulardan bi haber yaşlanıp gidecek insanlar var burada

Sadık

Haklısın

saea

Siz araştırmayı bilmiyorsunuz bilmem ne… Yav adamlar para veriyo tabi zor olacak… Farklı dilde ara kardeşim farklı dilde ben urduca arattım hep… İpuçları şifreli şifreleri çözmeden bulamazsın tabi…

DiaNax

çok özür dileyerek sormak istiyorum artık, aylardır hem sizin hem sezar ın yorumlarını da takip ederek yarışmaları araştırıyorum fakat şimdiye kadar bir sonuca ulaşabilmiş değilim doğrusu, kültür mantarı oldum ihtiyacım olmayan her konuda her çeşit gereksiz bilgiyi edindim ama şu ipuçlarındaki bahsettiğiniz şifreleri bir türlü çözemedim. Geçmiş yarışmalardan örnek vererek en azından bir tane şifreyi örnekleyebilir misiniz tabii istemeyedebilirsiniz ama sabahlara kadar araştırma yapmaktan kafayı yemek üzereyim.. Şimdiden teşekkürler..

Sezar

ben yarışmayla ilgili çok yorum yapmadım. biraz aç gözlü bencil birisi olduğum için bilgi paylaşmamayı tercih ediyorum. eğer yardım istersen sana şunu söyleyeyim. 11,12,13. ipuçlarını doğrudan arama bulamazsın öyle. hesap kitap yapmalısın onlar için.

DiaNax

Ya niye aç gözlü bencil olasın yapma paylaşmak güzeldir aslında 🙂 neyse şansımı zorlamadan biraz daha bakınayım ben teşekkürler bu arada.

Büşra

Bende dianax ile aynı fikirdeyim acaba bir iki örnekleme yapabilirmisiniz bahsettiğiniz konuyla ilgili? Çok minnettar kalırım…

saea

Dostum bu yorum bazı arkadaşların yanıtlarına yönelik bir ironiydi. Benim hangi yorumlarımı takip ettin bilmiyorum ancak ben bu uygulamada satılan ipuçlarının ipucu falan olmadığını anlayıp yarışmayı bırakalı epey oldu. Ara sıra eğlenmek için yorumlara bakıyorum sadece. Kaldı ki bu durumu geliştiriciye de söyledim burdaki arkadaşların yazdıklarının hemen hemen aynısını yazdı. Yarıştığım son yarışmadaki ipuçlarından bir tanesi şuydu: Birkaç kişi ile beraber zor bir eylemi gerçekleştirdiler. Emin ol ki buradaki bazı arkadaşlar bunu aBi ŞifReLi iPuCu heRKes anLaMaz falan diye savunacaktır. Bunun ipucu olduğunu savunan arkadaşlardan zor bir eylem gerçekleştirmelerini, birazcık mantıklı düşünmelerini isteyeceğim ama pek mümkün görünmüyor. Ödülü kazandıysanız tebrik… Devamını Oku »

Büşra

Bütün ip uçlarını aldım gaza gelip ama haala bir sonuca ulaşamıyorum artık bir kitap yada bir film karakteri olabileceğini düşünmeye başladım çünkü kriterlere uyan olaylar ve kişiler var ancak cevap yanlış diyor benimle aynı fikirde olan var mı acaba?

Ramazan

Haklısın bende açtım hepsini. Çıkan cevaplar yanlış diyo

Ramazan

Evet bende açtım hepsini. Cevap yanlış diyo

mejujuju

* fikir alışverişi yapabilir miyiz

Can

Bencede bu sorunun cevabı gerçek bi kişi çıkmayabilir birkaç soru önce de aynı şekilde cevap bir oyun karakteriydi benzer bir şey olabilir

Recep

Size katılıyorum bende baktım dediklerinize isim hep yanlış

Cemal Özdemir

Hoşgeldin bacım , yeterli ipucu olunca bir gece bulunur cevap merak etme

Sherlock Holmes

Sezar? uğraşıyorsun dimi 🙂

Sezar

Yine bir şeyler var. Bakalım neymiş

Birisi

Bu yarsma bitmiyecek galiba kimsede uğraşmıyor aslinda herkez ulaşa bildiği bilgileri tekrar yazsa eski yarismalardaki gibi iyi olurdu herkez icin

Cemal Özdemir

Her yorumumda cahillikle suçlayan araştırma ve zeka dehaları nerede acaba kaç gün oldu cevap yok ? Kendimce bir ipucu vereyim öldürülmesi planlanan kişinin amcasının doğduğu evdeki evin asıl sahibi yaşadığı süre boyunca nefes alıyordu.

Faruk

Bu ipuculardan biri mi yoksa salladın mı

Sezar

Ben 5 defa kazanmışım, sen 0. Cahil cahil konuşup duruyorsun. Hala sıkılmadın mı? Ne demek istiyorsun? Bu sorunun cevabını da bulursam rahatlayacak mısın?

Cemal Özdemir

Sende paşasın , bende paşayım hepimiz paşayız

Sadık

Bana göre sen kriptograf ekibindensin çünkü hep adamları burda korumaya çalışan tek kişisin *

DiaNax

Yanlış anlamayın ama adam 5 kez kazandım diyor mantık açısından bakarsam, ben bir kez bile kazanmış olsam uygulamayı babamın oğlu bulmuş gibi davranırdım heralde, çünkü bir anda kimse kimseye çıkarıpta 2000 lira vermiyor

Sadık

İyi babasının kolu ona yapışıktır bir sonraki ipucu hadi git bul 🙂

DiaNax

valla gördüğüm kadarıyla sen benden daha önceden beri ilgilisin yarışmayla önceliği sana bırakıyorum kolunun ucunda 5 parmak bulunan bir el var buyur sen bul 🙂

Sadık

Ben bıraktım artık oynayanlara bırakıyorum

AlpKarat

Bu yarışmaya kimse ilgi göstermiyor mu yav neden hiç yorum yok

Sadık

Hala cevap bulunmadimi yoksa millette benim gibi biraktimi

Hüsameddin

İşin aslı Google a ne yazarsan yaz türkiyedeki olan bitenler çıkıyor

hüseyin

kardeşim ben daha cevap bulunduktan sonra bile adamın ismine nasıl ulaşırım diye tekrar deniyorum yinede bulamıyorum adamın tam ismini google yazana kadar

Özkan

Bu ipuculara kolumu kıpırdatmam diğerlerine yoğunlaşıp bulamazken buna elim bile değmez bu arada

veli

Bildimmmmm insan değilmi bildim mi

Cemal Özdemir

Cinsiyetini de bilirsen olur bence 😀

Berk

cavabı söyler misin

Shark

O, bir askerdir.
Savaşlara katılmıştır.
O, bir insandır.
Onun gözleri vardır.

Örnek sorular :D:D

ProCastekBaba

Çok İyiydi

Sadık

Bu ipuculardan bisi çıkmaz milyonlarca kişi var bunlara örnek özelikle Meksika devriminde askerler birden çok kez suikaste uğramış sürekli başka kişiler olmuştur.. sonra Bolivya devrimide öyle anahtar kelime dil olarak bence İspanyolca araştırın benim İspanyolca kitap okuduğum için Meksika,Kolombiya ve Bolivya devrimlerinde birden çok asker suikaste uğramıştı belki biridir ben araştırma ve yarışmayı bıraktım çünkü kriptografin saçma ipuçlarından dolayı

Cemal Özdemir

Avustralya devekuşu savaşlarını bi araştırın derim. Oradan devekuşuyla kaz arasındaki bağlantıyı bulun. Sonra bilmem hangi eyaletin bilmem hangi evinde kaz yerine yanlışlıkla kesilen hindiyi bulun. Sahibi o kaza bi isim falan vermişdir illaki. İpuçlarıyla bağlantısı da kaz=kazasker, ilk kesilmesi planlanan bir kazdı. Onun yerine hindi kesilip afiyetle yenildi. Yo yo saçma değil kriptograf bu kolay olmamalı ipucu o kadar parayı kolay vermezler. Şahsi tahminim bunlar

Sezar

çok haklısın, herkes anladı. artık sal bizi lütfen xd

Sadık

Ulan ajajajaj

Shark

Kaz ile bağlantı kurduktan sonra kaz dağlarında eylem yapanların isimlerini araştırmanı öneririm. Kaz dağlarında eylem yapan bir adamın, fifa 2005 oyununda oluşturduğu takımın adına da bir göz at. O takımda kendi ismiyle bir karakter yaratmıştır. Onun forma numarası da 11 dir. 11 sayısı Bİlecik plaka kodudur. Bilecik’te jandarma olan bir adam var. O adam aslında Mersin’li. O adamın köyünde meşhur bir çoban var. O çobanın ayakkabı numarası 43’tür. Google’ye 43 yazınca, Dikilitaş – Taksim iett otobüs seferleri çıkıyor. Cevap büyük ihtimalle Dİkilitaş.

Cemal Özdemir

Çemberlitaşla da bağlantısı olabilir bi bak derim ben :))

saea

Cemal arkadaşımıza katılıyorum ama bence devekuşu savaşları yanıltıcı bir tuzak olabilir. Ben george orwell’in hayvan çiftliği kitabındaki domuz devrimine de bakmanızı öneririm. Burada domuzların bayrağının gerçekteki temsilcisini araştırırsanız karşınıza bir kitabe çıkacaktır. Bu kitabedeki şifreyi çözerseniz b43 öçöç gibi bir şey elde edeceksiniz. Bu şifre bir aracın plakası olup aracın sahibinin, bu olayı yaşayan kişinin dayısının oğlu olduğunu göreceksiniz. Araştırma dili olarak da bengalce araştırma yapmanız sizi cevaba daha hızlı götürecektir. (Bahsettiğim dayıoğlu bengal kaplanı filminde figüranlık yapmıştır) Başarılar.

Cemal Özdemir

Bengalce evet biyerde hata yaptığımı biliyordum kank :)))

Sadık

Ulan artık o kadar saçma ipucular verdilerki bizide kendilerine benzetiler ajajsjsj güldüm ölmekten .

Neptunyen